UA | RU
 
Україна
  • English for young kidsEnglish for young kids
    Запрошуємо на заняття

    Переконайтесь у якості та стандартах навчання міжнародного рівня на безкоштовному пробному уроці.

    Записатися зараз
  • English learning for childrenEnglish learning for children
    Найкращі викладачі

    Приєднуйтесь до всесвітньої еліти сертифікованих викладачів англійської мови!

    Відправити заявку
 

Англійська для дошкільнят за методикою Хелен Дорон

11.10.15

Багатьох батьків на сьогоднішній день турбує питання – чи доцільнопочинати вивчати англійську мову дошкільнятам? Чи зможуть малюки засвоїти навички у такому ранньому віці?

Найголовніші особливості освіти дітей дошкільного віку  – це те, що дітки навчаються не тільки предмету або мові, але одночасно розвивають свої життєві навички.  Методика викладання англійської мови відомого лінгвіста Хелен Дорон базується на вікових особливостях розвитку дітей і завдяки цьому є дуже ефективною.

Особливості викладання англійської мови для дітей дошкільного віку базуються на особливостях сприйняття дітками оточуючого середовища. Маленькі діти сприймають світ через своє тіло, тобто через рухи, дотики, розглядання, смакування, нюхання, складання, розкидання, і так далі.  Існують дослідження вчених, які свідчать, що дітки у ранньому віці сприймають рівноцінно слова декількома мовами, якщо вони знаходяться у відповідному середовищі.  Їх мозок може сприйняти та відокремити різні мови, і вони з легкістю переключаються на ту мову, якою із ними розмовляють інші люди (батьки, старші брати та сестри, вчителі, або інші дорослі). Таким чином, методика Хелен Дорон повністю адаптована до особливостей раннього розвитку дітей.

Англійська Хелен Дорон – це методика «занурювання» у англійську мову.  Вчителі на уроках використовують навчальні матеріли, які дають дітям змогу відчути атмосферу гри.  Наприклад, коли дітки вивчають тему «звірі», то використовуються і картки для ознайомлення із назвами, і іграшкові звірі, щоб діти могли їх побачити та взяти їх у руки, а також імітуються рухи та звуки цих тварин.  Коли викладач навчає слова-дієслова, то всі рухи він показує, робить їх разом із дітками та батьками, які теж можуть бути присутні на уроці.  Наприклад, слова «бігти», «стрибати» або «повзти» (run, jump, crawl) викладач разом із дітками пробігає, стрибає та проповзає по аудиторії.  Діткам маленького віку такі заняття дуже подобаються, адже вони дуже люблять досліджувати світ та гратися у рухливі ігри.  Навіть пісеньки дітки разом із батьками та викладачами співають і розігрують – це створює для дітей атмосферу розуміння того, що відбувається, вони мають змогу самі контролювати, як їм  відповісти на стимули вчителя (запитання та запрошення погратися), розуміючи, що вони зараз роблять.  Такі рухливі ігри дають дітям змогу зануритися в світ, де вони граються англійською мовою.

Під час уроків ми розвиваємо:

  • слуховий апарат – ми співаємо багато пісень, діткам пропонується розпізнати різні звуки тварин та машин та інших природних явищ;
  • орієнтування у просторі – ми вивчаємо праву і ліву сторони, верх та низ, швидкий та повільний темп, біг та ходіння, стояння, підстрибування;
  • дрібну та велику моторику – дітки складають відповідні їх віку пазли, будують із кубиків вежі, роблять різні рухи, танцюють, кидають м’яча у ціль, розкладають картки;
  • логіку та уважність – сортуємо предмети або тварин за кольорами, за розмірами, або за іншими особливостями, збираємо парами слова, що римуються, граємо в рухливі словесні ігри;
  • закріплюємо матеріал, коли переглядаємо спеціально розроблені мультиплікаційні фільми за тематикою уроків;
  • розвиваємо у дітей аудіо-сприйняття англійської через прослуховування аудіо матеріалів вдома;
  • впевненість у собі – ми на кожному уроці ставимо віршовані або прозою театралізовані міні-постановки, відтворюючи штучно ситуації із життя, із залученням дітей;
  • і робимо ще багато іншого, щоб діткам було цікаво вивчати англійську мову, граючи.

Діти засвоюють мову швидко, автоматично та з легкістю.  Вони звикають реагувати і відповідати англійською мовою під час уроків, тому їм не потрібен час на переключання, коли вони попадають у англомовне середовище, вони одразу ж починають реагувати і відповідати англійською мовою.

Методика викладання англійської мови Хелен Дорон дає дітям дошкільного віку змогу набувати життєві навички згідно своїх вікових можливостей.  Вони вчаться дисципліни під час ігор на заняттях, вчаться взаємодіяти один з одним у іграх, вивчають англійську через цілеспрямовано створені рольові ситуації, вчаться новому та пізнають світ за допомогою включення у програму занять енциклопедичних знань, та мають змогу під час контрольованих занять проявляти себе – тобто одночасно і вивчати англійську, і розвиватися.

Англійска мова від Хелен Дорон – це не тільки навчання, а й весела гра та нові друзі!