UA | RU
 
Україна
  • English for young kidsEnglish for young kids
    Запрошуємо на заняття

    Переконайтесь у якості та стандартах навчання міжнародного рівня на безкоштовному пробному уроці.

    Записатися зараз
  • English learning for childrenEnglish learning for children
    Найкращі викладачі

    Приєднуйтесь до всесвітньої еліти сертифікованих викладачів англійської мови!

    Відправити заявку
 

Мова емоцій при вивченні англійської

08.11.17

Мова міміки та жестів дуже важлива у вивченні іноземної мови. А емоції, це одне з тих небагатьох понять, про яке можна багато говорити, довго вивчати і це ніколи не набридне. Показати за допомогою міміки “щасливу”, “сумну” та “сердиту” емоцію – це дуже хороший спосіб пояснити дитині значення слів без перекладу.

Мова емоцій. Злий

Крім того, це може бути практична діяльність, в якій один студент показує флеш-карту зі словом, або малюнком, а другий намагається показати цю емоцію, щоб інші діти вгадали. Наприклад, студент бачить картку, тупотить ніжками і показує свої зубки, поки хтось не закричить “ANGRY!”

Складніший рівень

Для старших дітей цю гру можна зробити складнішою, додавши почуття, які важче показати за допомогою міміки, як наприклад “розгублений” чи “розчарований”. Також можна показувати цілі речення, наприклад “Я щасливий, тому що мені подарували песика” або “Я відчуваю себе втомленим, тому що зараз четверта година ранку”. Тобто, використовуючи мову міміки і жестів можна з легкістю пояснити безліч емоцій, не використовуючи при цьому переклад.

Звуковий спосіб

Крім цього, замість того, щоб використовувати міміку, студенти можуть просто створювати шум, щоб продемонструвати певну емоцію, наприклад позіхання – “втома”, зітхаючи – “нудьга”, чи сміхом показати, що їм весело. В цій грі можна робити довші фрази, наприклад ричання, потім крик: “Я наляканий, тому що там лев”. Ця гра допоможе вивчити звуки, які представлені в англійській мові, наприклад: “oh”, “wow”, “ha-ha” (все, що має зв’язок з емоціями).

Іншими словами

Ще одна дуже весела гра – це опис емоцій іншими словами, реченнями. Наприклад “Це те, що слон відчуває, коли він бачить мишу” (переляк) або “Це як я почуваюсь у класі математики” (розгубленим). Не можна говорити слово, яке описується, потрібно всіляко намагатися пояснити його будь-яким іншим способом, допоки хтось не здогадається про яку саме емоцію йде мова. Зазвичай тема емоцій для студентів дуже захоплююча, а подібні ігри викликають купу позитивних емоцій, тож варто приділяти цьому максимум уваги.

Анастасія Мисюк,
викладач навчального центру “Англійська Хелен Дорон”