UA | RU
 
Україна
  • English for young kidsEnglish for young kids
    Запрошуємо на заняття

    Переконайтесь у якості та стандартах навчання міжнародного рівня на безкоштовному пробному уроці.

    Записатися зараз
  • English learning for childrenEnglish learning for children
    Найкращі викладачі

    Приєднуйтесь до всесвітньої еліти сертифікованих викладачів англійської мови!

    Відправити заявку
 

Стадії розвитку мови у дітей

11.10.16


Ті діти, що прийшли в цей світ, насамперед повинні оволодіти мовою. І вони зроблять це, незалежно від того, хочете ви того чи ні, без всяких інструкцій. Всі діти вчать мову, проходячи кілька стадій, які ніколи не змінюються, незалежно від того, яка це мова – суахілі, мандаринський діалект китайської мови чи англійська.

Все, що їм потрібно – це трохи інформації, яка автоматично надходить з оточення, якщо поруч є носії мови.

Стандартні підручники психології пояснять вам, що процес освоєння мови проходить приблизно таким чином:

  • З чотирьох до шести місяців немовлята вимовляють окремі приголосні і голосні звуки, а також різні клацання, зітхання, воркування і мукання, які не мають нічого спільного ні з однією мовою світу.
  • Приблизно з шести місяців починається так звана стадія лепетання, коли діти постійно повторюють сполучення приголосних і голосних звуків, такі як «ку». (Цікаво, що під час цієї стадії діти будь-якої національності майже ніколи не вимовляють поєднання «голосний плюс приголосний», наприклад «ук»).
  • Під кінець першого року життя немовля перестає лепетати і починає вимовляти впізнавані слова тієї мови, якою говорять оточуючі.
  • Приблизно  за наступні шість місяців дитина запам’ятовує близько п’ятидесяти слів.
  • Потім настає стадія словосполучень з двох слів, наприклад таких, як «мама їсти».
  • До трьох років вона опановує більш складні синтаксичні конструкції.
  • Приблизно в чотири  роки  діти освоюють граматику – справжню граматику, а не штучно виведені граматичні правила, такі як, приміром, «не з дієсловами пишеться окремо» – практично на рівні дорослої людини.

Девід Гамон, Аллен Д. Брегдон