UA | RU
 
Україна
  • English for young kidsEnglish for young kids
    Запрошуємо на заняття

    Переконайтесь у якості та стандартах навчання міжнародного рівня на безкоштовному пробному уроці.

    Записатися зараз
  • English learning for childrenEnglish learning for children
    Найкращі викладачі

    Приєднуйтесь до всесвітньої еліти сертифікованих викладачів англійської мови!

    Відправити заявку
 

Як стимулювати дітей говорити більше під час уроку

11.10.16


Звичайно, будь-який урок не може обійтися без настанов викладача, його інструкцій, питань, похвали або уточнень. Але для вчителів Хелен Дорон однією з основних цілей є поліпшення розмовної мови, як малюків, так і тінейджерів. Іноді, варто звернути увагу на моменти, в яких можна стимулювати розмову під час уроку.

1. Дайте шанс дитині самій знайти правильну відповідь.

Іноді дитині буває досить складно сформулювати правильну відповідь відразу, їй потрібен час, щоб правильно скласти речення або знайти відповідне слово. У цей момент як у вчителя, так і у інших учнів групи з’являється бажання підказати. Боріться з цим бажанням! Дуже важливо дати дитині шанс самостійно підібрати правильну відповідь. Не бійтеся втратити хвилинку в очікуванні, ви можете задавати допоміжні запитання або дати приклад своєї відповіді на дане питання, але ніколи не відповідайте за дітей.

2. Рухайтеся по кабінету, вибирайте нові місця.

Досить часто вчитель стоїть або сидить на початку класу перед усіма дітьми. Вже сама ця позиція передбачає, що ви говорите, даєте інструкції і пояснюєте нову інформацію. Відмінним рішенням буде мінятися містами зі своїми студентами час від часу, розділити з ними частину своїх обов’язків по поясненню ігор або завдань, тим самим давши їм шанс побувати у вашій ролі. Хто ж з діток не мріє трохи побути викладачем?

3. Виробіть зі своїми студентами сигнали або короткі фрази для часто повторюваних дій.

Незалежно від того скільки триває ваш урок, 45 хвилин або годину, цього завжди мало. Потрібно використовувати кожну хвилину з максимальною користю. Тому відмінним рішенням стане придумати швидкі команди для дій, які ви робите досить часто. Це заощадить час на організаційні моменти і звільнить кілька зайвих хвилин на додаткові активності і розмову з дітьми.

4. Студенти хвалять своїх одногрупників.

Введіть нову традицію, обговорення роботи дітьми після її виконання. Замість того, щоб самому сказати думку про виконану роботу, дайте цей шанс їм. Нехай кожен з учнів висловить свої думки про це. Можна дати завдання, що вони повинні сказати це такими словами, щоб не повторити вже сказане іншими учнями.

5. Просіть дітей пояснювати вам своїми словами.

Досить часто після пояснення нової теми, коли ви задаєте дітям питання «Все зрозуміло?», У відповідь ви отримуєте неясне коротке «Так». Ставте питання інакше, запропонуйте їм по черзі розповісти своїми словами частину нової інформації. Так ви не тільки побачите, хто зрозумів новий матеріал, але і дасте ще один шанс для говоріння своїм студентам.

Дуже важливо ставити перед собою мету, щоб дітки говорили кожен урок.