UA | RU
 
Україна
  • English for young kidsEnglish for young kids
    Запрошуємо на заняття

    Переконайтесь у якості та стандартах навчання міжнародного рівня на безкоштовному пробному уроці.

    Записатися зараз
  • English learning for childrenEnglish learning for children
    Найкращі викладачі

    Приєднуйтесь до всесвітньої еліти сертифікованих викладачів англійської мови!

    Відправити заявку
 

Три типи дітей згідно сприйняття

11.10.15


Психологи давно прийшли до висновку, що люди згідно їх особливості сприйняття інформації поділяються на три типи, а саме: аудіали, візуали і кінестетики.

Методика Хелен Дорон враховує ці психологічні різновиди і ми, як викладачі, намагаємося підбирати всілякі методи подачі інформації, які розраховані на всі три типи, звичайно не одночасно, а в перебігу всього уроку.

Вчителі неодноразово помічали, що в школі яким би цікавим не був план уроку, деякі діти ставляться до нього з інтересом та увагою, в той час як інші починають відволікатися і трохи балуватися. Це може бути пов’язано з різними факторами, але частіше за все з тим, що подача матеріалу розрахована більше на аудіо або візуальне сприйняття.

У наших навчальних центрах Англійська Хелен Дорон, уроки ведуться так, щоб активності змінювалися одна за одною не тільки за ступенем складності, руху і спокою, а й за типом сприйняття дітьми. На уроках зі старшими дітьми, а саме в групах «Paul Ward’s World» і «Paul Ward and the Treasure» дітки чудово запам’ятовують слова якщо на одному уроці, вони слухають тексти, а на іншому читають їх. Зрештою, їм навіть не доводиться заучувати незнайомі слова, адже вони пам’ятають їх у контексті, як в зоровому так і в аудіо образі.

Так само дуже важливо враховувати особливості сприйняття і при подачі нового матеріалу. Велика частка успіху з вивчення нової теми залежить від того, що діти не тільки бачать як пишеться слово, але і грають з флеш-картами, на яких доступно зображено  слово, що вони вивчають. Тут найскладніше доводиться кінестетикам, яким просто необхідні дотик та емоції для вивчення інформації. За допомогою ігор та змагань, діти, у яких переважає цей тип сприйняття теж можуть легко вивчити потрібні слова. Вони трохи незвично виконують і домашні завдання, адже такій дитині, буде складно просто сісти і в тиші виконати всі уроки. Якщо вона вмикає музику, не потрібно поспішати її вимикати, адже не завжди шум відволікає. Аудіалам просто необхідне шумове оформлення при виконанні складного завдання, де потрібно довго сидіти на одному місці. А якщо ваша дитина постійно малює, у той час як вчить або читає текст, їй необхідний візуальний супровід.

Отже, підсумуємо: якщо ваша дитина візуал – їй потрібно малювати картинки, схеми, записувати необхідну інформацію; якщо вона аудіал – їй необхідно читати вголос, слухати аудіозаписи, іноді створювати музичний фон; кінестетики – зв’язувати інформацію з емоціями і дотиками, практично демонструвати матеріал. Не існує одного типу сприйняття, тому не варто заганяти дитини в рамки.

Строменко Ірина,
викладач навчального центру Англійська Хелен Дорон