UA | RU
 
Україна
  • English for young kidsEnglish for young kids
    Запрошуємо на заняття

    Переконайтесь у якості та стандартах навчання міжнародного рівня на безкоштовному пробному уроці.

    Записатися зараз
  • English learning for childrenEnglish learning for children
    Найкращі викладачі

    Приєднуйтесь до всесвітньої еліти сертифікованих викладачів англійської мови!

    Відправити заявку
 

Методика раннього розвитку. Віра в дитину

28.11.17

Вірити в свою дитину, допомогти розкрити їй своє призначення – одне із найважливіших завдань батьків“.
Шалва Амонашвілі

Мити і дитина. Урок англійської

В очікуванні дива

Я впевнена, що кожна із нас, чекаючи 9 місяців на малюка, думає про те, яким він буде. Чим буде захоплюватися та займатися, коли виросте; у який садочок та школу піде, до якого університету буде вступати. Буде він гуманітарієм чи матиме математичний склад розуму, стане видатним футболістом або гонщиком. Всі ми думаємо про те, які додаткові заняття хотілося б відвідувати: англійська мова або музика, малювання або танці, мотокрос або карате. Ми малюємо у своїй уяві майбутнє своїх дітей.

Знаючи про те, що наші синочки та донечки, чують, що відбувається навколо, знаходячись в утробі, ми слухаємо улюблену музику (науковці радять класичну), читаємо вголос казки. Саме в такому мрійливому очікуванні проходить вагітність.

Втрата віри

І ось наступає час Х – народження маленького дива. А далі відбувається наступне: деякі з нас втрачають віру у своїх дітей. Це відбувається підсвідомо. Перед нами беззахисне маленьке створіння, яке лише їсть та спить. І все. Прилаштовуючись до нових умов життя, ми більше не читаємо вголос, у квартирі не лунає музика, залишаються лише автоматичні дії: годування, колихання, сон та заміна підгузків. Виникає риторичне запитання: “Які ігри? Які вірші? Які казки? Що він взагалі може зрозуміти? Йому лише місяць або два“. На жіночих форумах з’являються запитання від мамусь “Як ви забавляєте своїх малюків?”

І ось, що я вам скажу – це найбільша помилка кожного.

Наслідки

Уявіть собі ситуацію: ви приходите на співбесіду роботи своєї мрії і чуєте у відповідь: “Ми в вас не віримо. Ми не впевнені у тому, що ви зможете виконувати покладені на вас обов’язки. Ми не бачимо у вас професіонала.” Намалювали у свідомості таку картину? Тепер дайте чесну відповідь, що ви відчули? Розчарування, відчуття несправедливості, гнів. І ви не можете нічого змінити, адже людина від якої залежить рішення, не вірить у вас.

Теж саме ми робимо з нашими дітьми. Не приділяючи належної уваги їх розвитку з самого народження, ми говоримо: “Я в тебе не вірю. Ти нічого не вмієш. Підростеш, тоді будемо займатися.” І даючи у руки якусь іграшку, йдемо займатися своїми справами. Адже малюк не голодний, сухий, веселий – що ще треба? Треба, і багато чого треба робити кожного дня, кожної години, кожної хвилини.

Сім'я та дитина. Урок англійської

Вибір методики раннього розвитку

На сьогоднішній день існує багато методик раннього розвитку: методика Англійська Хелен Дорон, Монтессорі, Глена Домана, Нікітіна або Зайцевих та багато інших. Батьки роблять свій вибір на користь того чи іншого, виходячи із власних уподобань та можливостей. Але, що б ви не обрали – це вже ваш вклад в майбутнє вашої дитини, адже насправді її розвитком потрібно займатися з самого народження. Чому, наприклад, деякі батькі ходять зі своїми малюками на плавання, запевняючи, що це корисно, а на інтелектуальний розвиток махають рукою?

Протягом останніх чотирьох років я викладаю англійську мову в міжнародній мережі “Англійська Хелен Дорон“. Вік моїх студентів варіює у межах від 5 місяців до 12-13 років. Я бачу результати кожного.

На питання про те, що ж можна робити з такими малюками, і взагалі який в цьому сенс, – моя відповідь: “Раннє вивчення будь якої іноземної мови – найкращий спосіб стимулювати роботу мозку та збільшити інтелектуальний потенціал дитини”. Якщо порівнювати здібності дітей, які розмовляють однією і двома мовами, білінгви часто виявляються більш розвиненими. Окрім того, під час занять у центрі відбувається соціалізація – ваша дитина вчиться спілкуватися, як з дорослими, так і зі своїми однолітками. Усі уроки проходять весело і активно, багато пісень, багато вправ на розвиток моторики, вивчення мови жестів, а саме головне – час з мамою, коли існуєте лише ви та ваше немовля, і ваша віра в нього.

Досягнення

Хочу поділитися з вами результатом одного маленького студента. Батьки почали займатися у нашому центрі, коли дитині виповнилося лише 6 місяців. Вони намагалися не пропускати жодного заняття і при цьому ще приділяли увагу вивченню матеріалу вдома.

Наприкінці учбового року ми повторювали як показати за допомогою жестів овочі та фрукти. І ось, коли я показала малюнок броколі – Андрійко відтворив його маленькими рученятками. Те ж саме повторилось, коли я показала морквину, шпинат та виноград. Це була його велика перемога, це була перемога його батьків, це була моя перемога як вчителя.

Зараз Андрію 4 роки. Він веселий активний хлопчик, який розмовляє двома мовами, не плутаючи їх. Це лише одна з історій одного з моїх маленьких науковців, а таких у мене десятки.

Підводячи підсумок, я хочу зазначити лише одне – вірте у своїх дітей завжди, вірте в них з самого народження, вірте у систему раннього розвитку, вірте у те, що ваша віра сьогодні – це вклад у майбутнє вашого сина або доньки.

Віра батьків у своїх дітей – це наймасштабніший інструмент впливу на дитячу самооцінку і фундамент майбутнього у дитини.

Марія Носальська,
викладач навчального центру “Англійська Хелен Дорон”