UA | RU
 
Україна
  • English for young kidsEnglish for young kids
    Запрошуємо на заняття

    Переконайтесь у якості та стандартах навчання міжнародного рівня на безкоштовному пробному уроці.

    Записатися зараз
  • English learning for childrenEnglish learning for children
    Найкращі викладачі

    Приєднуйтесь до всесвітньої еліти сертифікованих викладачів англійської мови!

    Відправити заявку
 

4 принципи як вивчити англійський алфавіт за літо

23.06.17

Навчання – це важливий та цікавий період у житті дитини. Неначе один із перших переходів до дорослого життя. Процес вивчення алфавіту може проходити досить легко і весело, а може перетворитися на нудне заняття. Саме для того, щоб другого варіанта розвитку подій не відбулося,  ми пропонуємо 4 принципи для вивчення алфавіту влітку:

  • системність
  • своєчасність
  • різноманіття
  • веселощі

1

  1. Системність

Якщо Ви хочете  розпочати з дитиною влітку такий захопливий процес як вивчення абетки на англійській мові – то Ви, в першу чергу, маєте налаштувати себе на це, адже треба виділити час та енергію. Які б активності Ви не обрали для своєї дитини – це має буде регулярно, хоча б 2-3 години на тиждень. Адже дитині буде легше охопити весь обсяг нової інформації тільки завдяки системі.

Якнайкраще було б почати з алфавітних пісень та відео. Для цього можно написати “alphabet song” у пошуковій системі в Інтернеті та вибрати декілька варіантів. Першим етапом буде звичайна “ABC” пісня, без додаткових слів. Потім можна буде включати пісні і мультфільми зі словами, які починаються на цю букви, а потім вже й їхні звуки. До речі, перейшовши до вивчення кожної літери окремо, зовсім не обов’язково йти за алфавітним порядком, а зосередитись, наприклад, на тих літерах, що є в імені дитини.

  1. Своєчасність

Цей принцип стосується віку дитини, періоду доби та стану дитини. Не рекомендовано вчити з дітьми іншомовний алфавіт, якщо вони ще зовсім не орієнтуються у рідному. Також, краще не починати молодше 4-5 років, це питання як психологічне, так і фізіологічне.

Якщо Ви вирішили, що будете займатися з дитиною у вівторок, четвер та суботу з 11.00 до 13.00 – то, по-перше подивіться, чи дійсно ваша дитина найкраще сприймає інформацію саме в цей час, чи їй легше займатись ввечері, о 18.00 годині. Якщо це один раз на тиждень – то добре продумайте в який саме час це буде, для досягнення найбільшої продуктивності. Важливо розуміти і поважати біоритми один одного. Та може статися, саме сьогодні, саме в цей час дитина не готова займатися; може вона погано себе почуває, чи немає настрою, чи зголодніла раніше звичайного. Іноді є сенс зсунути заняття на годину, або зовсім його пропустити сьогодні, щоб дитина прийшла в себе і почала з новими силами.

3

  1. Різноманіття

Розвиток мозку в дітей залежить від тактильного досвіду дитини, а точніше від дрібної та крупної моторики. Почати, як було зазначено вище, краще з найпростішої пісні про алфавіт, яку Ви швидко вивчите разом і зможете співати в парку, у ванній, на прогулянці або йдучи до магазину. Потім виберіть 1 або навіть 2 букви (не схожі, наприклад “А” та “М”) для вивчення, і використовуйте якомога більше тактильних ігор.

Наприклад: пишіть букву(и) на піску пальцями, рукою, ногами, ліпить її з пластиліну, використовуйте пальчикові фарби, кінетичний пісок, намалюйте букви крупами. Сховайте надруковані, або куплені 3д букви по дому і влаштуйте пошук скарбів (букви можуть бути сховані в яйцях від Кіндеру, або завернуті в яскраву обгортку). За знайдені літери дитина може отримати якийсь маленький приємний подарунок.

Не “засиджуйтесь” довго на одних й тих самих літерах, навіть якщо вони дитині складніше даються (наприклад, H, G, J, Q, U), приділіть їм трохи більше уваги, та якщо вони “не йдуть” – то поверніться до них через декілька занять, а поки візьміть щось простіше.

В подальшому можна буде зробити тактильний алфавіт, де кожна літера зроблена з різного матеріалу (або майже кожна): з фетру, ґудзиків, крупи, тканини, паличок із морозива, і багато іншого, на що здатна ваша фантазія. З часом Ви можете прописувати букви в гарних, яскравих прописах.

Змінюйте активності частіше, влітку це надзвичайно просто. Малюйте літери на асфальті крейдою, кидайте в них м’ячі, грайте в дартс з літерами, візьміть пляшку води і пишіть букви на вулиці, на морі шукайте мушлі і складайте з них букви, або візьміть перманентний маркер і напишіть прямо на них вивчені літери, приготуйте разом літероване печиво, розкладайте ягоди на тарілці, використовуйте те, що є під рукою. Гарним доповненням до різноманіття ігор та активностей стане Helen Doron ABC Cards. Різноманіття буде залежати від Вашого бажання зробити цей процес цікавим, та трошки від Вашої творчості.

2

  1. Веселощі

Діти люблять те, що весело, вони просять цим займатись, вони з радістю вчаться в процесі життя, а не сидячи нерухомо на одному місці. Такий підхід буде давати енергію Вам і дитині у вивченні алфавіту англійською мовою. Адже весело і цікаво може бути не тільки дитині, а і Вам. Тому що саме Ви є “двигуном процесу” і головним авторитетом.

Тому проводьте літо із задоволенням і користю. Успіхів Вам!

Анастасія Дьягольченко,
викладач навчального центру “Англійська Хелен Дорон”