UA | RU
 
Україна
  • English for young kidsEnglish for young kids
    Запрошуємо на заняття

    Переконайтесь у якості та стандартах навчання міжнародного рівня на безкоштовному пробному уроці.

    Записатися зараз
  • English learning for childrenEnglish learning for children
    Найкращі викладачі

    Приєднуйтесь до всесвітньої еліти сертифікованих викладачів англійської мови!

    Відправити заявку
 

Заохочення й покарання дітей

11.10.16


Чи потрібно карати або заохочувати дітей – один з найбільш важливих питань для батьків. Спостерігаючи за багатьма сім’ями, можна побачити де на дітей рушиться дуже багато щедрості або навпаки багато гніву і покарань.

І все ж, заохочення і покарання звичайно ж потрібні. Тільки виеористовувати їх потрібно вміло. Карати дитину потрібно тоді, коли це дійсно потрібно, коли дитина дійсно завинила. Але при цьому, дуже важливий сам спосіб покарання, він ні в якому разі не повинен бути фізичним і принижувати дитину. Необхідно навчитися бачити за кожним вчинком дитини його спонукальні причини, постаратися зрозуміти, чому він вчинив так, а не інакше.

Заохотити дитину так, щоб це було дійсно на користь його вихованню та розвитку, дуже непросто. Тому що потреби дітей складаються не в отриманні нової іграшки, а в увазі до їх внутрішнього світу, в зацікавленому спілкуванні з ними.

Ефективним заохоченням має бути постійне і обов’язково супроводжуватися поясненням, порівнянням минулих і справжніх досягнень учня. Необхідно звернути увагу дитини на те, що успіх у роботі залежить від його власних зусиль.

Неефективне заохочення здійснюється від випадку до випадку. Не потрібно порівнювати результати дитини з результатами інших дітей. Дуже часто буває, що дорослі вторгаються в процес роботи, не дають дитині зосередитися, тим самим заважаючи йому розвиватись й робити справи самостійно.

Тільки разом зі школою можна добитися бажаних результатів у вихованні та навчанні дітей. Вчитель – перший союзник і друг вашої сім’ї. Вмійте вислухати вчителя і зрозуміти, що потрібно від самих батьків і учня.
Щодня цікавтеся навчальними успіхами дитини, питаючи, що він діз-нався нового, чого навчився, а не тільки, яку оцінку отримав.

Намагайтеся уважно слухати розповіді дитини про себе, про школу, про його друзів, живіть інтересами своєї дитини.

Будьте обережні, як і з заохоченням так і покаранням своїх дітей. Ваше не правильне рішення і не розуміння дитини може заповниться йому на довго.