148 Views

Англійська для digital-маркетингу та SMM

blank

2020 – 2021 рік – це рік діджитал в повному розумінні цього слова: онлайн-конференції та дистанційне навчання, домашні завдання в цифровому форматі, більше часу за гаджетами та в онлайн-спілкуванні. У зв’язку з цим ще більшого попиту набирають професії пов’язані з інтернетом, блогерством, SMM та маркетингом. 

Саме тому ми вирішили створити словник слів, що підійдуть юним блогерам та тим, хто цікавиться сферою digital-marketing та SMM.

A/B Testing (or Split Testing) – це спосіб тестування, коли відвідувачам показують дві версії лендінгу чи реклами, щоб побачити, яка з них працює ефективніше. Різниця між ними може бути незначною, наприклад різний колір кнопки, або навпаки, як зміна шаблону сайту.

Analytics – аналітика. Під час перегляду або відстеження ефективності будь-якої онлайн-кампанії аналітика надає важливі дані, як кількість відвідувачів, час перебування на сайті, переглянуті сторінки, демографічні показники та багато іншого.

B2B (Business-to-Business) – цей термін є досить простим і описує бізнес, який ведеться між двома компаніями.

B2C (від бізнесу до споживача) – це бізнес, який продає товари чи послуги безпосередньо споживачам. Вони контролюють свою продукцію від початку до кінця, від розробки до остаточного продажу.

Bounce rate – відсоток відмов. Відсоток відвідувачів, які заходять на одну сторінку сайту та майже відразу йдуть, а не продовжують переглядати інші сторінки.

Churn Rate – швидкість відтоку – це кількість клієнтів, яку ви втратили за певний період часу.

Click-Through Rate (CTR) – рейтинг кліків – це кількість людей, які натиснули посилання із загальної кількості людей, які побачили електронне повідомлення, соціальну рекламу чи заклик до дії (CTA) на сторінці вебсайту.

Contextual advertising – контекстна реклама.

Conversion Rate – коефіцієнт конверсії – це відсоток людей, які здійснюють бажані дії на вашому вебсайті або в оголошеннях у соціальних мережах.

Customer Acquisition Cost – вартість набуття клієнта – це сума грошей, необхідна для перетворення однієї людини в клієнта.

Direct marketing – прямий маркетинг. Маркетингові зусилля, спрямовані на конкретну цільову групу: імейл-розсилки, прямі продажі, каталоги.

Engagement Rate – коефіцієнт залучення – це прямий показник зацікавленості людей вашим контентом. Коефіцієнт залучення легше зрозуміти як кількість отриманих лайків, коментарів та взаємодій до публікації у співвідношенні до загальної кількості людей, які її побачили.

Off-Page Optimization – це все, що ви можете зробити, щоб покращити свій рейтинг в органічному пошуку, не враховуючи фактичний вебсайт.

On-page optimization передбачає дії, які ви робите на своєму вебсайт для покращення рейтингу в пошукових системах Це може включати вдосконалення метатегів або оптимізацію вмісту вебсайт.

Organic Traffic – органічний трафік – це трафік, який отримує ваш сайт від безкоштовних результатів пошуку, отже, він вважається органічним. Це одна з головних цілей SEO та контенту, оскільки вона забезпечує потужну платформу для довгострокового зростання.

Keyword – ключове слово. Саме за цими словами знаходять статті в пошукових системах. 

Lead – потенційний клієнт.

Lead generation – лідогенерація. Залучення інтересу користувачів до компанії для забезпечення продажів, отримання контактів у обмін на корисну інформацію.

Social media – соціальні мережі

Relevancy — релевантність. Відповідність того, що і як ви рекламуєте, інтересам користувача.

Retargeting / remarketing – ретаргетинг / ремаркетинг. Таргетування реклами на користувачів, які вже відвідували сайт компанії.

Target audience – цільова аудиторія.

Targeting – таргетування реклами за інтересами, місцем, віком, статтю та іншим параметрам аудиторії.

Thank-You Page – сторінка подяки – це спосіб запропонувати більше контенту після того, як хтось заповнив форму на цільовій сторінці. Ви дякуєте відвідувачу за заповнення форми та надаєте контент, який ви обіцяли.

Unique page views – унікальні перегляди сторінки. Кількість відвідувачів, які переглянули сторінку сайту.

Viral – вірусний – так характеризують контент яким неодноразово діляться відвідувачі через його інформаційну або розважальну цінність.

Visitors – відвідувачі сайту чи сторінки. 

Views – перегляди сайти чи сторінки.