264 Views

Обережно: емоційний стан сучасних дітей!

Вчені говорять, що зараз людство знаходиться на піку своїх можливостей, наш мозок працює як ніколи продуктивно: смарт-технології, штучний інтелект і багато іншого. Все це не може не впливати на нас і, в тому числі, – на підростаюче покоління, яке поглинає ці знання, як губка. Давайте ж розберемося як впливає такий темп життя на емоційний стан сучасних дітей?

У найбільш яскравому вигляді особливості нового покоління можна спостерігати в їх крайніх проявах (це не діагнози, а домінуючі особливості):

  • Гіперактивність як результат кліпового свідомості. Це діти з синдромом дефіциту уваги і гіперактивності. Цим дітям важко довго залишатися зосередженими на чомусь одному, вони дуже непосидючі й тому розгальмовані. Тому у таких дітей часто виникають проблеми з успішністю через непосидючості і нетерплячості, хоча при цьому вони і можуть бути обдарованими в якихось окремих сферах діяльності. 
  • Схильність до аутизації. Аутизація, як спосіб взаємодії зі світом людей, з дитинства занурених у себе і нездатних спілкуватися з оточуючими, виступає як захист від проблем сучасного способу життя, як спосіб відгородження від світу.
  • У порівнянні з попередніми поколіннями у новій молоді ще більше загостриться конфлікт батьків і дітей, конфлікт світоглядний. Поглиблюється розрив поколінь, і те, що діти повинні починати з батьків – життєвий досвід і т.д., зараз вони в основному відкидають.
  • Інформаційна перевантаженість, людина живе як би в тумані, в якому орієнтири не видно. Зараз визначеності, яка б зводилась до простих формул, більше немає (побудувати будинок, виростити сина і т.д.). Здавалося б, людина набуває більше свободи, але він не знає, що з цією свободою робити.
  • У дітей емоційна сфера формується в умовах цифрової культури. Переважання в дитячому віці віртуального спілкування над реальним неминуче тягне за собою емоційне невдоволення (підвищена тривожність, пов’язана з незадоволеністю потреби в емоційному контакті, що може може перерости в депресивність, спустошеність або поведінкові розлади).
  • Емоційна сфера дитини розвивається в умовах контакту з емоціями і почуттями оточуючих людей, тому дефіцит такого контакту неминуче повинен призводити до її недорозвинення. Замість широкого спектра різноманітних емоцій і почуттів така людина стане реагувати на все однією з кількох зрозумілих йому емоцій, у нього буде знижена емпатія (здатність відчувати настрій іншої, співпереживати, дбайливо ставитися до його почуттів).

Підсумуємо всі ці факти: нове покоління дає нам нові виклики і батьки разом з викладачами і психологами повинні прагнути допомогти дітям з ними впоратися. А викладачі школи Англійська Хелен Дорон обов’язково враховують всі ці особливості і раді бачити всіх студентів покоління Z на своїх заняттях!

Приходьте на демонстраційне заняття і переконайтеся в цьому самі!

265 Views

Обережно: емоційний стан сучасних дітей!

Вчені говорять, що зараз людство знаходиться на піку своїх можливостей, наш мозок працює як ніколи продуктивно: смарт-технології, штучний інтелект і багато іншого. Все це не може не впливати на нас і, в тому числі, – на підростаюче покоління, яке поглинає ці знання, як губка. Давайте ж розберемося як впливає такий темп життя на емоційний стан сучасних дітей?

У найбільш яскравому вигляді особливості нового покоління можна спостерігати в їх крайніх проявах (це не діагнози, а домінуючі особливості):

  • Гіперактивність як результат кліпового свідомості. Це діти з синдромом дефіциту уваги і гіперактивності. Цим дітям важко довго залишатися зосередженими на чомусь одному, вони дуже непосидючі й тому розгальмовані. Тому у таких дітей часто виникають проблеми з успішністю через непосидючості і нетерплячості, хоча при цьому вони і можуть бути обдарованими в якихось окремих сферах діяльності. 
  • Схильність до аутизації. Аутизація, як спосіб взаємодії зі світом людей, з дитинства занурених у себе і нездатних спілкуватися з оточуючими, виступає як захист від проблем сучасного способу життя, як спосіб відгородження від світу.
  • У порівнянні з попередніми поколіннями у новій молоді ще більше загостриться конфлікт батьків і дітей, конфлікт світоглядний. Поглиблюється розрив поколінь, і те, що діти повинні починати з батьків – життєвий досвід і т.д., зараз вони в основному відкидають.
  • Інформаційна перевантаженість, людина живе як би в тумані, в якому орієнтири не видно. Зараз визначеності, яка б зводилась до простих формул, більше немає (побудувати будинок, виростити сина і т.д.). Здавалося б, людина набуває більше свободи, але він не знає, що з цією свободою робити.
  • У дітей емоційна сфера формується в умовах цифрової культури. Переважання в дитячому віці віртуального спілкування над реальним неминуче тягне за собою емоційне невдоволення (підвищена тривожність, пов’язана з незадоволеністю потреби в емоційному контакті, що може може перерости в депресивність, спустошеність або поведінкові розлади).
  • Емоційна сфера дитини розвивається в умовах контакту з емоціями і почуттями оточуючих людей, тому дефіцит такого контакту неминуче повинен призводити до її недорозвинення. Замість широкого спектра різноманітних емоцій і почуттів така людина стане реагувати на все однією з кількох зрозумілих йому емоцій, у нього буде знижена емпатія (здатність відчувати настрій іншої, співпереживати, дбайливо ставитися до його почуттів).

Підсумуємо всі ці факти: нове покоління дає нам нові виклики і батьки разом з викладачами і психологами повинні прагнути допомогти дітям з ними впоратися. А викладачі школи Англійська Хелен Дорон обов’язково враховують всі ці особливості і раді бачити всіх студентів покоління Z на своїх заняттях!

Приходьте на демонстраційне заняття і переконайтеся в цьому самі!