12.04.2021

ЧОМУ МИ НЕ СТАВИМО ОЦІНОК?

blank

Від учнів першого року навчання в Helen Doron часто чуєш: “А ви нам оцінки ставити будете?” Відповідь “ні, але можна заробити смайлик, а потім наклейку” дітей швидкоплинно дивує – і тут же радує.  

Давайте трохи поговоримо про оцінки!

Зараз, дійсно, оцінки – це і заохочення, і покарання. Вони допомагають мотивувати учнів, контролювати динаміку в знаннях, відзначати прогрес і вчасно бачити регрес. Саме тому в школах досі використовуються бали, хоча і за різною шкалою, по-різному диференційовані.  

Але чому ж ми не ставимо оцінок?  

Тому що для методики Helen Doron вони принесуть більше шкоди, ніж користі. 

  • У нас маленькі групи, в яких зручно відстежувати моніторити успіхи дітей індивідуально.  
  • Ми мотивуємо заохоченням і позитивним підкріпленням: смайликами, стікерами, увагою до студентів і добрими словами.  
  • Ми мотивуємо цікавими заняттями, на яких самі учні хочуть дізнатися щось нове зі світу англійської мови, забуваючи вже засвоєні стереотипи, що вчити мову – важко, нудно, страшно. 
  • Зовсім не так! Вчити англійську – легко і весело, оцінок не ставлять, іноді виходить зробити і з’їсти фруктовий салат або влаштувати конкурс пісень.  

Відмовляючись від оцінок, ми знімаємо у дітей напругу. Чи згодні з нами?

Запишіться на безкоштовний урок!