Фрази для написання листів англійською Вчимося писати ділові листи англійською. Зазвичай, діловий лист складається з простих і конкретних пропозицій і включає досить простий словниковий запас: – Починаємо з привітання Вказуйте адресу і прізвище адресата у верхньому правому куті. Використовуйте Dear Sir (Madam), якщо Ви не знаєте точного імені, кому адресується лист. – Мету свого звернення потрібно вказати у першому абзаці: It was a pleasure meeting you at the conference this week As per our phone conversation I am writing to provide the information you requested – Основна думка звернення: I’m writing to enquire about… I’m interested in the job opening posted on your website Вказуючи причину написання підбирайте тон. У листах-запитах завжди використовують модальні дієслова, щоб запит був максимально ввічливим. Наприклад, некоректно писати: I want you to come to our office on Tuеsday. Замість цього слід написати: Would you be able to come to our office on Tuеsday? Якщо Ви повідомляєте погані новини або приносите вибачення, потрібно дуже ввічливо і тактовно вказати причини проблеми. Можна використовувати вирази: I regret to inform you, unfortunately или I’m afraid that. – Закінчення листа В останньому абзаці потрібно використовувати такі вирази: I am enclosing… или Please find enclosed … – якщо вкладаєте додаткові документи. Please contact us if you have any questions. Використовуйте Yours faithfully, якщо Ви не знаєте людину, до якої звертаєтесь, і Yours sincerely – для адресатів, яких добре знаєте. Для менш офіційних листів можна використовувати: Best regards или Kind regards. У кінці листа потрібно поставити свій підпис, прізвище і посаду. Перед надсиланням не забутьте перевірити лист на наявність помилок. Найстарші студенти Helen Doron English вміють писати і формальні і неформальні листи англійською без проблем. Тож приєднуйтесь і Ви!