Фрази для написання листів англійською

blank

Вчимося писати ділові листи англійською. 

Зазвичай, діловий лист складається з простих і конкретних пропозицій і включає досить простий словниковий запас:

–         Починаємо з привітання

Вказуйте адресу і прізвище адресата у верхньому правому куті. Використовуйте Dear Sir (Madam), якщо Ви не знаєте точного імені, кому адресується лист.

–         Мету свого звернення потрібно вказати у першому абзаці:

It was a pleasure meeting you at the conference this week

As per our phone conversation

I am writing to provide the information you requested

–         Основна думка звернення:

I’m writing to enquire about…

I’m interested in the job opening posted on your website

Вказуючи причину написання підбирайте тон.  У листах-запитах завжди використовують модальні дієслова, щоб запит був максимально ввічливим. Наприклад, некоректно писати: I want you to come to our office on Tuеsday. Замість цього слід написати: Would you be able to come to our office on Tuеsday?

Якщо Ви повідомляєте погані новини або приносите вибачення, потрібно дуже ввічливо і тактовно вказати причини проблеми. Можна використовувати вирази: I regret to inform you, unfortunately или I’m afraid that.

–         Закінчення листа

В останньому абзаці потрібно використовувати такі вирази:

I am enclosing… или Please find enclosed … – якщо вкладаєте додаткові документи. Please contact us if you have any questions.

Використовуйте Yours faithfully, якщо Ви не знаєте людину, до якої звертаєтесь, і Yours sincerely – для адресатів, яких добре знаєте. Для менш офіційних листів можна використовувати: Best regards или Kind regards. У кінці листа потрібно поставити свій підпис, прізвище і посаду.

Перед надсиланням не забутьте перевірити лист на наявність помилок.

 Найстарші студенти Helen Doron English вміють писати і формальні і неформальні листи англійською без проблем. Тож приєднуйтесь і Ви!

icon-1
Scroll to Top